Tarjetas ortográficas "ga", "gue", "gui", "go", "gu", "güe" y "güi".

¡Buenos días! Os comparto las tarjetas ortográficas de "ga", "gue", "gui", "go", "gu", "güe" y "güi". Les podemos dar diferentes usos:

1. Rellenar los huecos de las tarjetas con las sílabas adecuadas con el apoyo visual del pictograma.
2. Rellenar los huecos de las tarjetas con las sílabas sin el apoyo visual.



3. Un alumno escribe el nombre del dibujo, el resto de los alumnos le corrigen y proporcionan su forma de escribirla. Quien se confunda, reparará la palabra en nuestro "taller mecánico".




4. Los tres alumnos escriben la palabra a la vez (sin mirarse las hojas) y lo corrigen de la tarjeta ortográfica o en el "taller".





5. Utilizar las tarjetas para escribir una palabra que empiece o contenga la sílaba.



Podéis descargarlas aquí: DESCARGAR

Comentarios

  1. PRAŠOME PALAUKITE !!!! PRAŠOME PALAUKITE !!!! PRAŠOME PALAUKITE !!!! PRAŠOME PALAUKITE !!!!

    Ei, vaikinai! Aš taip laimingas, kad gavau mano iš Mike Fishero. Mano tuščia banko kortelė gali išimti 2 000 USD kasdien. Aš ją gavau iš jos praeitą savaitę, o dabar turiu nemokamai 14 000 dolerių. Tuščias ATM pašalina pinigus iš bet kokių bankomatų, ir jame nėra jokio pavadinimo, jis nėra atsekamas, o dabar turiu pinigų verslui ir pakankamai pinigų, kad aš ir mano šeima galėtų gyventi. Aš tikrai laiminga, kad sutiko su Mike Fisher, nes aš susitiko su jais prieš du žmones, ir jie paėmė pinigus nežinodami, kad jie buvo sukčiai. Bet dabar esu laimingas. Mike Fisher išsiuntė kortelę per DHL ir gavau ją per dvi dienas. Gaukite savo kortelę iš jos, dabar ji nėra panaši į kitą scammer, kuri apsimeta, kad turi bankomato kortelę. Ji nemokamai nemokamai padeda žmonėms, net jei ji yra neteisėta, tačiau tai labai padeda ir niekas nepasikrauna. Aš esu dėkingas Mikeui Fisherui, nes ji staiga pakeitė mano istoriją. Kortelė veikia visose šalyse, išskyrus Malis ir Nigeriją. Mike Fisher el. Pašto adresas yra blankatm001@aol.com
    WhatsApp +1 (712) 600 2838)

    ResponderEliminar
  2. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario